Tingimused

TELLIMISTINGIMUSED

Ostu sooritamiseks tuleb valitud kaubad lisada ostukorvi ning seejärel ostu eest tasuda kas makseliidese abil või siis pangaülekandega. Tellimuste vastuvõtmine toimub ainult e-poe kaudu.

1. KEHTIVUS

Tingimused kehtivad PotiTomat OÜ (edaspidi „Müüja”), reg. kood 14531497,  aadressil www.potitomat.ee olevas internetipoes tellitud kaupade ostu-müügilepingutele (edaspidi ainsuses „Leping”), mis sõlmitakse müüja ja kaupa telliva füüsilise isiku (edaspidi „Ostja”) vahel käesolevate tingimuste kehtivuse ajal.

Tellimistingimuste käesolev redaktsioon kehtib alates 06.03.2022.a.

2. LEPINGU JÕUSTUMINE

Tellija tellimus loetakse üldjuhul tellitud kauba ostu-müügi lepinguks. Müüja nõustub  tellimusega, kui ta väljastab tellijale arve ja tellija tasub vastavalt väljastatud arvele. Juhul, kui tellija ei ole tellimuse eest tasunud 3 päeva jooksul peale tellimuse esitamist, lõpeb tellimus 3 päeva pärast. Müüja nõustub sõlmima Lepingu üksnes täisealise füüsilise isikuga.

3. TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAEG

Müüja täidab tellimuse (toimetab kauba kohale või teeb kättesaadavaks Müüja asukohas) hiljemalt 14 päeva jooksul esitatud arve eest tasumist, kuid arvesse võetakse aastaaegade vaheldumist. Tellitud tooted toimetab Müüja Tellijale kätte hiljemalt ajaks, kui on vastaval aastal looduslikke tingimusi arvestades kõige õigem aeg neid istutada. Hilisemast tarneajast teavitab Müüja ostjat esimesel võimalusel. Ettetellitava kauba tarneaeg on vastavalt konkreetse kauba saadavusele.

Tomatitaimede kättesaamine või kättetoimetamine toimub maikuu teisel ja kolmandal nädalal, kui ei lepita kokku teisiti.

Ise järeletulemisega tellimused komplekteerime kokkulepitud kuupäevaks. Kui Ostja soovib tellimusele järele tulla tellimisega päeval või teatab järeletulemise aja samal päeval või eelmisel päeval pärast 19:00, siis lisandub kiirtellimuse tasu 15€. 

4. ASENDUSTOOTED JA ASENDAMINE

Müüjal on õigus vajadusel asendada ostetud taimed samaväärsetega või sarnastega eeldusel, et asenduseks pakutud taimede koguhind ei ole väiksem kui asendatavate taimede koguhind. Müüja pakub asenduseks võimalikult sarnased (kõrgus, viljade värvus, viljakus) või paremad taimed.

5. HIND JA MAKSEVIISID

www.potitomat.ee olevad hinnad on eurodes ja ei sisalda kehtivat käibemaksu, kuna Müüja ei ole käibemaksukohustuslane.

Kasutame maksete töötlemisel EveryPay AS või Maksekeskus AS teenuseid.

Makseviisid riikide lõikes:

- Eesti: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop 
- Läti: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
- Leedu: Swedbank, SEB, Luminor ja Siauliu Bankas (maksete algatamise teenusega).
- Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

Samuti saab tasuda ülekandega Potitomat OÜ arveldusarvele EE387700771003847955.

Sularahas kauba eest tasuda ei saa.

PotiTomat OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed vastavalt valitud makseviisile volitatud töötlejatele Maksekeskus AS-ile või EveryPay AS-ile.

6. KAUBA KÄTTETOIMETAMINE

Müüja on kohustatud tellitud kaupa kätte toimetama Eestis, Soomes, Lätis ja Leedus. 

Tellitud kaubad edastatakse Tellijale kasutades kullerteenust (Itella Smartkuller, DPD, Raider Trans jne) või toimetame kauba ise kohale. Tellitud kaupadele on võimalik eelneval kokkuleppel ise järele tulla Jaama 17, Käru alevik, Türi vald, Järvamaa. 

Ostja poolt soovitud kohaletoimetamise aeg ja päev on soovituslik ning selle võimalikkus sõltub kullerite veograafikust.

Kauba komplekteerimise ja pakendamise maksumus on 5€. Transpordi korral sisaldub transporditasus ka pakendamistasu.

Eestis on transporditasu 15€. Läti transpordirasu on 18€. Leedu transporditasu on 20€. Soome transporditasu on 25€.

7. TELLIJA ÕIGUS TELLIMUSEST TAGANEDA

Tellijal on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingust ilma põhjenduseta 14 päeva jooksul alates tellitud kauba üleandmisest Tellijale. Lepingust taganemiseks peab Tellija tegema Müüjale vastavasisulise avalduse ning tagastama seejärel Müüjale tellitud kauba. Lepingust taganemiseks loetakse ka tellitud kauba tagastamine müüjale nimetatud tähtaja jooksul.

Tellijal ei ole õigust taganeda tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingust, kui:

tellitud kaup kasvatati arvestades Tellija isiklikke vajadusi või Tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt;

tellitud kaupa ei saa selle olemuse tõttu tagastada, mis on kiiresti riknev või mille kasutamistähtaeg on möödunud;

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud.

Kui soovite tellimusest taganeda, siis palun täitke taganemisavalduse vorm siin: https://forms.gle/us9ek3cp1AT8vjMd7

või saatke e-kiri aadressile klienditugi@potitomat.ee, teemaks "Tellimusest loobumine" ja kirjutage palun tellimuste numbrid, mille eest soovite raha tagasi. Tagastame tellimusest eest tasutud raha koheselt, kuid mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul.

8. JUHEND LEPINGUST TAGANEMISEKS NING KAUBA TAGASTAMISEKS

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kauba tagastamine toimub peale taganemisavalduse saamist ja seejärel annab Müüja edasised juhised.

9. MÜÜJA ÕIGUS LEPINGUST TAGANEDA

Müüjal on õigus tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingust taganeda, kui Müüja vastava kauba varud on ammendunud või Müüja on veendunud, et ta ei saa tagada kauba vastavust Tellija soovidele. Sama kehtib juhul, kui tellimuse on esitanud isik, kellel ei olnud selleks käesolevate tingimuste kohaselt õigust.

10. RAHA TAGASTAMINE LEPINGUST TAGANEMISEL

Müüja tagastab Tellijale tagasi saadetud kauba eest tasutud hinna viivitamata, hiljemalt aga 14 päeva jooksul ostu-müügilepingust taganemisest alates Tellija näidatud pangaarvele (sellele arvele, millelt tehti ülekanne kauba ostmiseks).

11. GARANTIITINGIMUSED

Müüja annab tellitud taimele kuni 2 aastase kasvugarantii eeldusel, et taime eest on hoolitsetud õigesti. Kasvugarantii ei laiene külmaõrnadele taimedele, üheaastastele taimedele, seemnetele jms. Kasvugarantii ei kehti juhul, kui Tellija on tellitud taimede eest valesti hoolitsenud.

Kui ei ole sätestatud teisiti, on Tellijal kasvugarantiist tulenevalt järgmised õigused: Tellijal on õigus nõuda omal valikult kas puudusega taime vahetamist samasuguse puudusteta uue taime vastu.  Kasvugarantii ei anna Tellijale õigust nõuda tagasi raha tellitud taime eest. Garantii ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud valest kasutamisest, hooldamisest või tavapärasest kulumisest.

Garantii kehtib igal juhul ainult koos ostuarvega.

12. OMANDIRESERVATSIOON

Kuni kauba täieliku tasumiseni on kaup Müüja omand.

13. ISIKUANDMETE KOGUMINE JA KASUTAMINE

Müüjal on õigus koguda Tellija poolt Müüjale avaldatud isikuandmeid ning avaldada neid vajadusel tellimuse täitmiseks ka kolmandale isikule. Müüjal on õigus Tellija igasuguse makseviivituse korral edastada Tellija isikuandmeid kolmandale isikule avaldamiseks maksehäirete registris. Müüjal on õigus avaldada Tellija isikuandmeid kolmandale isikule, kui see on vajalik Lepingust tulenevate nõuete sissenõudmiseks, s.h. õigusnõustajale ning kohtule. Tellijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik Lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või Lepingu täitmiseks.

14. VASTUTUSE PIIRANG

Müüja vastutab tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingu rikkumisega Tellijale põhjustatud kahju eest üksnes juhul, kui kahju põhjustas Müüja tahtlus või raske hooletus või kui sellega kahjustati Tellija tervist või põhjustati Tellija surm. Käesolev ei piira seadusest tulenevat tootja vastutust.

15. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Soovime, et oleksite 100% rahul meie taimedega. Kui Te pole rahul meilt ostetud taimedega, siis palun täitke taganemisavaldus, kirjutage milliste taimedega ja miks Te rahul ei ole, ja tagastame nende taimede tellimuse summa. Taimede eest saab raha tagasi küsida kuni taimede tellimise aasta viljakandmisperioodi lõpuni - esimese oktoobrini taimede tellimise aastal.

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kaubaüleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile klienditugi@potitomat.ee või helistada telefonil: +3725094046.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile klienditugi@potitomat.ee või helistada telefonil: +3725094046.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin: https://ttja.ee/avalduse-esitamine

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET

16. LÕPPSÄTTED

Käesolevatele tellimistingimustele ning Müüja ostu-müügilepingutele kohaldatakse Eesti õigust. Kui tellimistingimuste mõni säte on tühine, ei mõjuta see ülejäänud osas tellimistingimuste ega ostu-müügilepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse seaduspärase sättega, mis on tühisele sättele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähedasem.

17. KONTAKTANDMED

PotiTomat OÜ, reg kood 14531497

Jaama 17, Käru alevik, Türi vald, Järvamaa

79201 Järvamaa

Tellimine toimub ainult e-poes potitomat.ee. Klienditoe telefon +372 5094046, Ingmar Pappel.

E-post: klienditugi@potitomat.ee (vastame kahe tööpäeva jooksul)

kodulehekülg: www.potitomat.ee

Palun lugege enne taimede tellimist:

  1. Taimedele ise järele tulles lisandub nüüd 5€ komplekteerimis- ja pakendamistasu.
  2. Kulleriga koju tellimine maksab Eestis 15€, Soomes 25€, Lätis 18€ ja Leedus 20€ sõltumata tellimuse suurusest. Kulleritasus sisaldub pakendamine ja komplekteerimine ja käibemaks 20%.
  3. Kui soovite taimi juurde tellida, siis palun valige transpordiviisiks "Lisatellimus" ja kirjutage kommentaaridesse põhitellimuse number.
  4. Kõik meie tomatitaimed on mahedalt kasvatatud, kui pole kirjutatud, et on mittemahe.
  5. Miinimumtellimuse sunma on 15€.

Klienditugi: E-post: Klienditugi@potitomat.ee, vastame kahe tööpäeva jooksul (või koheselt). Telefon: +372 5813 5884 

  Turvaline ostukoht